مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف 550 دستگاه ماینر از مزرعه استخراج بیت کوین در شهرستان ری

شهرستان ری – سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف یک مزرعه ارز دیجیتال با ۵۵۰ دستگاه در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش تقریبی این کشفیات ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،سرهنگ دوستعلی جلیلیان صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از کشف یک مزرعه ارز دیجیتال در شهرری خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اطلاعات واصله و تحقیقات و رصدهای میدانی عوامل تیم عملیات پلیس امنیت شهرری موفق به شناسایی یک مزرعه ارز دیجیتال در موقعیت اتوبان هاشمی در شهرستان ری شدند.

جلیلیان با بیان اینکه در این عملیات ۵ نفر دستگیر شده اند گفت: طی بازدید از محل تعداد ۵۰ دستگاه ماینر آماده، تعداد تقریبی ۵۰۰ دستگاه برد ماینر و حدود ۶۰ تن آرد قاچاق از محل کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه ارزش تقریبی ماینرهای کشف شده حدود ۲۰ میلیارد ریال و ارزش آردهای کشف شده ۱۸ میلیارد ریال می‌باشد گفت: با دستور قضائی محل پلمپ شد و پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه