مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۱۴ سایت برف‌روبی در شهرری تجهیز و آماده‌سازی شد

شهرری -شهردار منطقه ۲۰ تهران – شهرری گفت: به منظور مدیریت بارش‌های سنگین فصلی، تجهیزات و ماشین‌های برف روبی در سه جایگاه و ۱۴ سایت اصلی و فرعی نگهداری شن مخصوص در نواحی هفت گانه این منطقه مستقر شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران – شهرری، سید محمد ناظم رضوی با بیان اینکه سایت های اصلی برف روبی در واحد موتوری سنگین بزرگراه های شهید آوینی و امام علی (ع) مستقر هستند افزود: سایت های فرعی برف روبی در داخل محوطه ساختمان های شهرداری نواحی هفتگانه و معابر اصلی مستقر هستند.

وی اظهار داشت: به منظور مقابله با بارش ها و برای مشارکت مردمی و دسترسی آسان شهروندان ۱۵۰ مخزن زرد رنگ در موقعیت های از قبل تعیین شده مستقر و ۵۰ هزار کیسه شن مخصوص نیز برای شارژ مخازن مذکور و سایت های برف روبی مورد استفاده قرار گرفته است.

این مسئول با تاکید بر تجهیز اسکان های کارگری و کارگران برف روبی با لباس های مناسب برای استفاده بهینه عوامل خدمات رسان، خاطرنشان کرد: اولویت مدیریت شهری در زمان بارش های سنگین، پاکسازی بزرگراه ها و محورهای اصلی است و مشارکت شهروندان در برف روبی کوچه ها کمک بسزایی در خدمت رسانی خواهد داشت.

ناظم رضوی با اشاره به اینکه پنج هزار کیسه شن مخصوص در سایت اصلی و ۲ هزار کیسه در هر یک از سایت های نواحی هفتگانه جمع شده است، اضافه کرد:  ۴۵ دستگاه ماشین شامل لودر، گریدر، جرثقیل، بالابر، انواع کامیونت، بابکت و تانکر در اختیار سایت های برف روبی است که با شروع بارش برف مورد استفاده قرار می گیرند.

وی یادآور شد: به منظور بررسی آمادگی پیمانکاران خدمات شهری برای آمادگی مقابله با بارش های فصلی، تجهیزات و ادوات برف روبی به صورت مستمر مورد بازدید و نظارت قرار می گیرد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه