مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۸ قاچاقچی و ۹۱ نفر اتباع غیرمجاز پس از ورود به ری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی ۸ دستگاه خودروی سواری (شوتی) حامل اتباع غیرمجاز و دستگیری ۸ قاچاقچی و ۹۱ نفر اتباع غیرمجاز پس از ورود به شهرستان ری خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم ، با تأیید شناسایی اتباع غیرمجاز اظهار داشت: در پی اجرای طرح برخورد با خودروهای موسوم به شوتی که عموماً حامل کالای قاچاق، مواد مخدر و قاچاق بر انسان هستند عوامل پلیس امنیت اقتصادی با اشراف اطلاعاتی، رصدهای میدانی و شناسایی تمامی محورهای آلوده متوجه ورود 8 دستگاه خودروی سواری (شوتی) حامل اتباع غیرمجاز از مبدأ شهرهای جنوب شرقی به سمت شهرستان ری شدند.

وی افزود: با هماهنگی‌های قضایی و در یک عملیات ضربتی و پیچیده پلیسی هر 8 دستگاه خودرو شناسایی و توقیف شد که در این رابطه 8 قاچاقچی و 91 نفر اتباع غیرمجاز دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه بیش از 330 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان ری کشف شد گفت: در پی اقدامات خاص پلیسی و رصدهای اطلاعاتی توسط عوامل پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری مشخص شد یک دستگاه خودروی تریلی حامل مقادیر زیادی کالای قاچاق از شهرستان‌های جنوبی کشور قصد ورود به شهرستان ری را دارد.

جلیلیان در ادامه ابراز داشت: با هماهنگی‌های قضایی خودروی مذکور توسط عوامل پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان ری در یک عملیات پیچیده شناسایی و قبل از رسیدن به مقصد توقیف و یک نفر قاچاقی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در بازدید خودروی توقیفی 2 دستگاه سونوگرافی، 62 دستگاه اکسیژن ساز، 460 عدد دوربین‌های مداربسته، 44740 ثوب انواع البسه و پوشاک، یک دستگاه آل سی دی 75 اینچ کشف شد که تمامی اموال قاچاق بودند و ارزش تقریبی اموال کشف شده 330 میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند و از هموطنان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی اقتصادی، مراتب را از طریق فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه