مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

احداث شهرک سینمایی در شهرستان ری

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری گفت: طرح مطالعاتی ایجاد شهرک بزرگ سینمایی در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در بخش قلعه نو این شهرستان در دست بررسی است.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در حضور جمعی از سینماگران کشور اظهار داشت: سینما به عنوان یکی از رسانه های جمعی نقش مهمی در تولید افکار و تاثیرگذاری بر مردم دارد و پرده نقره ای سینما، ساعت ها مخاطب خود را سرگرم می کند و این سرگرمی با تولید مفاهیم و افکار صورت می گیرد؛ مفاهیمی که ماه ها و سال ها توسط گروهی تهیه شده است و حال می خواهد دنیای جدید و افق تازه ای را بیان کند.

وی گفت: سینما رابطه تنگاتنگی با جامعه دارد و سینما مانند آینه ای است که سعی دارد واقعیت و اتفاق های جامعه را با دید جزئی تر و متفاوتی جلوه دهد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری گفت: به زودی دفتر سینمای جوانان شهرری در مجتمع فرهنگی و هنری شیخ ابوالفتوح رازی با تجهیزات لازم پس از طی مراحل اداری افتتاح می شود و طرح مطالعاتی ایجاد شهرک بزرگ سینمایی با مساحتی بالغ بر 10 هکتار در بخش قلعه نو در دست بررسی است.

وی برگزاری جلسات مستمر با هنرمندان و فعالان عرصه سینمایی را برای آشنایی از ظرفیت های همدیگر و نحوه همکاری های مشترک بسیار سازنده توصیف کرد و افزود: سازندگان فیلم های کوتاه و بلند اهل ری، از توانایی هنری همین خطه بهره ببرند تا ظرفیت های بالقوه، بروز و ظهور کند.

در ادامه جمعی از فعالان سینمایی کشور از جمله جواد مزدآبادی، محمد محمدزاده، مسجدی، ترابی و خوش گفتار، دیدگاه های خود پیرامون چگونگی ایجاد دفتر سینمای جوانان، استفاده بهینه از ظرفیت هنری شهرری برای حمایت از تولیدات سینمایی در حوزه های گردشگری، ابنیه تاریخی و بزرگان ری را بیان کردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه