مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شناسایی مالک کیف پول حاوی آیفون ۷ توسط افسر پلیس کلانتری131 شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی مالک کیف پولی که داخل آن یک دستگاه تلفن همراه آیفون ۷ و مدارک هویتی بود، توسط افسر وظیفه شناس کلانتری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: واحد گشت ۱۱۰ کلانتری ۱۳۱ شهرری، استوار دوم امیر گنجی در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی خود متوجه یک کیف پولی که بر روی زمین افتاده بود شده و برای شناسایی مالک آن، داخل کیف را بازدید کرده و متوجه می شود یک دستگاه تلفن همراه آیفون ۷ به همراه تعداد زیادی مدارک شناسایی ملکی و خودرو، چندین عدد کارت بانکی، مقادیری وجه نقد و یک فقره سفته ۶۰ میلیون تومانی داخل آن موجود است.

وی افزود: با بررسی مدارک از طریق بیمه خودرو مالک کیف را شناسایی و اموال مکشوفه را صحیح و سالم تحویل مالکش داد.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: مالک کیف پول مورد نظر نیز در پی این اقدام خدا پسندانه مامور وظیفه شناس، از زحمات و تلاش‌های صادقانه پلیس تقدیر و تشکر کرد.

شناسایی مالک کیف پول حاوی آیفون ۷ توسط افسر پلیس +عکس

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی نیروی انتظامی حفاظت از جان، مال، ناموس مردم و برقراری نظم در جامعه است، تاکید کرد: صداقت در مسائل مادی و معنوی و ترویج فرهنگ امانت داری برای رشد و تعالی آحاد جامعه ضروری است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه