مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-06-19 05:23:01Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

قاچاقچیان اتباع خارجی در تورقوزآباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری قاچاقچی اتباع خارجی در کهریزک خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت غیر مجاز یک قاچاقچی اتباع خارجی در تورقوز آباد شهرستان کهریزک، پس از تشکیل پرونده ای موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات تکمیلی مشخص شد که فردی با انجام یکسری اقدامات غیر قانونی اقدام به قاچاق افراد خارجی می کند و با رصد اطلاعاتی انجام شده محل نگهداری تعداد زیادی اتباع در روستای تورقوز آباد شناسایی شد.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه پس از اخذ دستوری قضایی برای دستگیری متهم بلافاصله تیم عملیات در محل حاضر شد، تصریح کرد: با حضور ماموران در محل ۵۰ نفر از اتباع افغانستانی غیر مجاز به همراه یک نفر قاچاقچی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو که برای انتقال این افراد بکارگیری می‌شد نیز در محل کشف شد، گفت: با دستور مقام قضایی تمامی متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت شهرستان ری شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه