مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

خطر کرونا در کمین شهروندان باقرشهر

سعید استادفرج شهردارباقرشهر؛ مراقبت های حداکثری بهداشتی از سوی تمامی شهروندان همچنان باید جدی گرفته شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، سعید استادفرج شهردار باقرشهر در ادامه اظهار کرد: با توجه به خطر شیوع بالای ویروس کرونا، لزوم مراقبت‌های حداکثری بهداشتی از سوی تمامی شهروندان همچنان باید جدی گرفته شود.

وی ادامه داد: حضور در تجمعات و تردد در میان جمعیت، خطر ابتلاء و انتقال ویروس را بسیار بالا می‌برد و «در خانه ماندن» برای تمامی افرادی که ضرورت حضور آنها در اجتماع وجود ندارد، همچنان و بیش از پیش توصیه می‌گردد. به ویژه افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند، افراد مسن، کودکان و نوجوانان حتماً در خانه بمانند تا در قطع حداکثری زنجیره این ویروس بتوانیم موفق عمل کنیم.

استادفرج در ادامه گفت: از تمامی شهروندانی هم که باید در محل کار حضور بیابند یا به ناچار در بیرون از خانه هستند، خواهشمند است که حتماً توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را از جمله استفاده صحیح از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، ضدعفونی و شستشوی دست‌ها و ضدعفونی محل کار و سایر موارد توصیه شده از سوی وزارت بهداشت را رعایت کنند.

استادفرج با اشاره به تلاش‌های بی وقفه کادر درمانی و واکسیناسیون افراد و ضرورت همراهی مردم گفت: امیدواریم با تداوم این روند و همکاری مردم شاهد نابودی کامل این ویروس و بازیابی سلامت در سطح جامعه باشیم و با همراهی و همکاری هم زنجیره انتقال ویروس را قطع کنیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه