مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی و هنری دختران در حرم امام (ره) برگزار شد

اختتامیه اولین “جشنواره فرهنگی و هنری دختران امروز” به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و با حضور سید حسن خمینی و وزیر آموزش و پرورش و جمعی از کارکنان مناطق مختلف ادارات آموزش پرورش در حرم امام (ره) برگزار شد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان در ادامه این مراسم گفت: جشنواره “فرهنگی هنری دختران امروز با موضوع (دختران، خانواده، گذر ازکرونا) در سطح ملی با هدف هویت یابی دختران و نشان دادن نقش آنان در ایجاد فضای سرشار از نشاط و امید و همبستگی در خانواده برگزار شد.
فرحناز مینایی پور با اشاره به اینکه این جشنواره با مشارکت دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جهموری برگزار شد، افزود: این جشنواره علمی و فرهنگی با محوریت دختران، خانواده، گذر از کرونا ویژه دانش آموزان دختر سراسر کشور و مدارس خارج از کشور در تمامی مقاطع تحصیلی برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را هویت یابی دختران و نشان دادن نقش آنان در ایجاد فضای سرشار از نشاط و امید و همبستگی در خانواده اعلام کرد.

٩ هزار و ٥٤٣ اثر به دبیر خانه جشنواره “فرهنگی هنری دختران امروز” ارسال شد

در ادامه این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: ٩ هزار و ٥٤٣ اثر فرهنگی و هنری از جمله فیلم و عکس توسط دانش آموزان دختر به دبیر خانه جشنواره “فرهنگی هنری دختران امروز” ارسال شد.
محمد صیدلو با اشاره به اینکه هفت هزار و ٢٣٣ عکس و ٢ هزار و ٣١٠ فیلم کوتاه، بلند و پویا نمایی به دبیر خانه جشنواره “فرهنگی هنری دختران امروز” ارسال شده است، افزود: ۶۳ اثر مورد تایید داورهای قرار گرفته است.
وی یادآور شد: دانش آموزان دختر استان های فارس، گلستان و شهرستان های استان تهران بیشترین آثار را به این جشنواره ارسال کردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه