مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مردم محور اصلی اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها هستند

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مردم محور اصلی در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها هستند که با مشارکت همه آحاد جامعه قطعا شاهد کنترل بیماری کرونا و همچنین کاهش تعداد مبتلایان و فوت‌های ناشی از این بیماری خواهیم بود.

حسین توکلی کجانی روز سه شنبه در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا شهرستان ری افزود: شهروندان ری همکاری خوبی در اجرای محدودیت های جدید کرونایی نشان دادند.

وی اظهار داشت: با شروع محدودیت های جدید کرونایی از اول آذرماه، ۱۲ اکیپ‌ متشکل از بازرسی فرمانداری و بخشداری های تابعه، اداره صمت، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان و پلیس اماکن نظارت مستمر بر اجرای محدودیت ها را آغاز کرده و این بازرسی ها در سطح شهرستان ری ادامه دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط قرمز (پرخطر) محدودیت های کرونایی بر اساس وضعیت شهرستان اعمال شده که در این راستا مردم و اصناف شهرستان ری همکاری بسیار خوبی در اجرای این محدودیت ها داشته اند.

توکلی یادآور شد: در حاشیه بازدید از سطح شهرهای تابعه متاسفانه تعداد محدودی از مهاجرین خارجی، پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را جدی نمی‌گیرند که بایستی ضمن توجه جدی اتباع شهرستان ری به رعایت نکات بهداشتی، اطلاع رسانی و نظارت جدی‌تر در این خصوص انجام شود.

بررسی نحوه اجرای محدودیت های جدید وضع شده از سوی ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا، هماهنگی اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی ویروس کرونا با استفاده از ظرفیت های مردمی (بسیج، مساجد، خیرین و سمن ها)، برنامه ریزی جهت هماهنگی در راستای افزایش نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی و کمک به حافظان سلامت در دستور کار این جلسه بود.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در حنوب تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه