مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کارخانه ای در شورآباد که آرامش مردم را سلب کرده جابجا می شود

در پی اعتراض اهالی محله شورآباد به سبب سلب آرامش و آسایش اهالی در پی فعالیت کارخانه ضایعاتی، بخشدار کهریزک طی بازدید از این کارخانه اقدامات لازم برای احقاق مطالبات مردم را انجام داد.

بخش کهریزک به عنوان نگین اقتصادی شهرستان ری ظرفیت های فراوانی در حوزه های تولیدی دارد، اما در عین حال این بخش به واسطه سرریز آسیب های پایتخت بار مشکلات فراوانی را به دوش می کشد.

در این میان اهالی محله شورآباد بخش کهریزک در واحدهای مسکونی زندگی می کنند که عوارض و آسیب‌های فراوانی پیرامون آنها وجود دارد، از مشکل آرادکوه و مسائل و مشکلات زیست محیطی گرفته تا فعالیت کارخانه ضایعات و سوزاندن پلاستیک در محل سکونت اهالی منطقه شورآباد که که به صورت شبانه صورت گرفته و علاوه بر این سروصداهای ناشی از ضرب دستگاه‌ها نیز سبب برهم خوردن آرامش و سلامت مردم به ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا شده است.

نارضایتی مردم از عملکرد و موقعیت مکانی چنین کارخانه‌هایی که می‌بایست قانون ممنوعیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری را رعایت می کردند سبب ایجاد اعتراض وسیعی شد که در نهایت امین بابایی بخشدار کهریزک با همراهی علی کلهر رئیس شورای بخش کهریزک ضمن حضور در محل به صورت ویژه اقدام به پیگیری موضوع داشته است.

بابایی در بازدید از کارخانه طی فرآیند تلفنی موضوع را از طریق شهردار کهریزک، رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری و شبکه بهداشت مورد پیگیری قرار داد و مقرر شد در صورت لزوم نسبت به تعطیلی چنین واحدهای غیرمجازی اقدام و فعالیت کارخانه ها در قالب شکل مجاز آنها یعنی انبار ادامه پیدا می کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه