مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اجرای عملیات آسفالت 1000 متری ورودی منطقه صنعتی محمدآباد کهریزک

 سید مجتبی هاشمی؛ سرپرست شهرداری کهریزک با اعلام این خبر گفت: در راستای مناسب سازی ورودی منطقه صنعتی محمد آباد و تسهیل تردد خودروهای سنگین، معبر توت سفید به طول یکهزار متر مربع آسفالت شد

وی در تکمیل این خبر گفت: باتوجه به پیگیری مکرر فعالان این منطقه صنعتی درخصوص بهسازی ورودی و معابر داخلی منطقه صنعتی محمدآباد ، عملیات عمرانی آسفالت ، بهسازی فضای سبز و سایر اقدامات عمرانی و خدماتی جهت افزایش رفاه حال تولید کنندگان از سوی مدیریت شهرداری کهریزک در این منطقه به اجرا درآمد.

هاشمی با اشاره به مشخصات این پروژه عمرانی گفت: آسفالت خیابان توت سفید در ورودی منطقه صنعتی محمد آباد به طول هزار متر مربع در دو لایه توپکا به تناژ ۲۵۰ تن اجرا شده است که زیرسازی و حجم مناسب آسفالت متناسب با میزان عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین از این معبر می باشد.

سرپرست شهرداری کهریزک خاطرنشان کرد: اجرای عملیات آسفالت خیابان توت سفید در جلب رضایت تعداد قابل توجهی از صنعتگران و رانندگان این منطقه تاثیر بسزایی خواهد داشت و در پایان خاطر نشان کرد؛ به امید الهی و بعد از نصب علایم راهنمایی و رانندگی و تایید پلیس راهور این معبر بازگشایی خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه