مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم شهرداری کهریزک

مهدی رحیمی مسئول نظارت بر ساخت و سازها و انضباط شهری شهرداری کهریزک با اعلام این خبر گفت: باتوجه به تخلف برخی از شهروندان درخصوص ساخت و سازهای غیر مجاز و غیراصولی در محلات حاشیه ای و حریم شهر کهریزک ، اکیپ اجرایی واحد انضباط شهری شهرداری کهریزک در حریم شهر مستقر شده و به طور شبانه روزی بر ساخت و سازهای غیرمجاز حریم نظارت دارند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک،مهدی رحیمی مسئول نظارت بر ساخت و سازها و انضباط شهری شهرداری کهریزک با اعلام این خبر گفت: باتوجه به تخلف برخی از شهروندان درخصوص ساخت و سازهای غیر مجاز و غیراصولی در محلات حاشیه ای و حریم شهر کهریزک ، اکیپ اجرایی واحد انضباط شهری شهرداری کهریزک در حریم شهر مستقر شده و به طور شبانه روزی بر ساخت و سازهای غیرمجاز حریم نظارت دارند.
وی در تکمیل این خبر افزود: نیروهای اکیپ انضباط شهری ابتدا جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز به شهروندان متخلف تذکر داده می شود ودرصورت عدم توجه به اخطارها با مالکان برخورد قانونی می شود.
رحیمی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح باهدف ایجاد نظم شهرسازی و نظارت بر ساخت و سازها در محلات حاشیه ای و حریم شهر صورت می گیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه