مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سرقت کارگر کارگاه طلاسازی در شهرری لو رفت

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کارگر کارگاه طلاسازی در محدوده شهر ری خبرداد و گفت: این کارگر با سرقت خاک های طلا بیش از 8 میلیارد ریال پول به جیب زده بود.

سرهنگ کارآگاه “کرم یوسفوند” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: بیستم اسفند ماه سال گذشته پرونده ای به دستور دادگاه فشافويه به پايگاه نهم پليس آگاهي ارجاع شد که شاکی پرونده با حضور در پایگاه اظهار داشت : مدتي است از کارگاه طلاسازی اش سرقت صورت مي گيرد ولي هيچ گونه سرنخي از سارق يا سارقان ندارد.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران افزود: با ثبت اظهارات شاکی کارآگاهان ضمن انجام تحقيقات لازم محل سرقت را مورد بازرسي و بازبيني قرار دادند و مشخص شد هيچ گونه آثار جبري و تخريب مبني بر ورود سارق يا سارقان به کارگاه مال باخته وجود ندارد؛ بر همين اساس فرضيه داخلي بودن سرقت قوت گرفته و در اين خصوص بررسي هاي لازم انجام و پس از انعکاس موضوع به مرجع قضائي دستور تحقيقات از کارگران شاغل درکارگاه اخذ و تحقيقات لازم از آنها شروع شد.

وی بیان داشت: در تحقيقات پلیسی، یکی از کارگران به نام ” حمید ” 43 ساله اظهارات ضد و نقيضي ارائه و دچار دستپاچگي بوده که ظن کارآگاهان به نامبرده بیشتر شد در ادامه تحقیقات پلیسی، حمید لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: در اوايل ساعت کاري و صبح زود هنگامي که سايرکارگران حضور نداشتند خاک هاي طلا را سرقت و از داخل صافي عبور داد و حدود 40 گرم به ارزش تقريبي 25 ميليون تومان طي سه مرحله سرقت کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در ادامه اعترافاتش اظهار داشت که حدود 10 ماه قبل شروع به سرقت از کارگاه کرده و تقریبا 30 مرحله به وزن 3 کيلو خاک طلا سرقت و آنها را به شخصي به نام ناصر مي فروخته و تاکنون مبلغ 244 ميليون تومان پول بابت فروش خاک طلاهاي سرقتی دريافت کرده است.

کارآگاه یوسفوند در ادامه به شناسایی مخفیگاه ناصر در اسلامشهر اشاره و بیان کرد : با دستور قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام پلیسی، با بیان اینکه ناصر در تحقیقات اولیه به خرید خاک طلاها از حمید اعتراف کرد، گفت : 25 سال است که حمید را می شناسد و از سال 1394 حدود 7 کیلوگرم خاک طلا از وی خریده است .

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی فاتب در پایان اضافه کرد: در بازرسي از محل سکونت ناصر مقاديري خاک طلا و يک گالن اسيد مربوط به کارگاه طلاسازي کشف شد و کارشناسان ارزش ریالی این سرقت را بیش از 8 ميلیارد ریال برآورد کرده اند.

به گفته وی متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی روانه زندان شدند .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه