مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رییس اوقاف شهرستان: هیچ مورد کرونایی در آرامستانهای ری دفن نشده است

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری گفت: با توجه به اولویت سلامتی مردم و رعایت بهداشت از سوی اوقاف، هیچ موردی از حان‌باختگان کرونایی در آرامستان‌های ری دفن نشده و شایسته است مدیران شهری پیش از اظهار نظر در این مورد تحقیق کنند.

حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران  امروز  در جلسه این شورا موضوعی را مبنی بر دفن  جان باختگان کرونایی در آرامستان های قدیمی ری همچون ابن بابویه و شاه عبدالعظیم مطرح کرد.

حجت الاسلام مرتضی صادقی شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وجود آرامستان ها در نزدیکی محل سکونت مردم موجب شده تا اوقاف از دفن بیماران کرونایی در امام زادگان و بقاع متبرکه امتناع کند.
وی تاکید کرد: دستورالعملی از سوی اوقاف تهران مبنی بر ممانعت از دفن حتی یک فرد کرونایی در امام زادگان و بقاع متبرکه شهرستان ری ابلاغ شده و بر اساس آن عمل می شود.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری ضمن انتقاد از ارائه مطلبی مبنی بر دفن افراد کرونایی در آرامستان ها از سوی اوقاف ری توسط یکی از اعضای شورای این شهرستان، گفت: برخی مسئولان بدون انجام تحقیق و استعلام اظهار نظر نکنند و به بهانه دلسوزی مردم وارد هر مساله ای که در موردش اطلاعی ندارند، نشوند.
وی تاکید کرد: اداره کل اوقاف استان تهران نسبت به سلامتی و حفظ جان مردم اهمیت بسیاری را قائل بوده و در راستای حفظ سلامت مردم ساکن در اطراف امام زادگان و بقاع متبرکه از دفن افراد کرونایی علیرغم درخواست های مکرر جلوگیری می کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه