مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بیش از ۲ هزار کیلو ایزوپروپیل الکل احتکار شده در ری کشف شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از کشف ۲ هزار و ۵۶۰ کیلو ایزوپروپیل الکل به دلیل احتکار، گران‌فروشی و عرضه خارج از ضوابط توزیع در انبارهای شهرستان ری خبر داد.

موسی احمدی  با اشاره به کشف واحدهای احتکار و گران‌فروشی ملزومات بهداشتی در شهرستان ری اظهار داشت: در جریان بازدید از انبارها به منظور پایش ملزومات بهداشتی، مقدار 2 هزار و 560 کیلو ایزوپروپیل الکل به دلیل احتکار، گران‌فروشی و عرضه خارج از ضوابط توزیع در انبارهای شهرستان ری شناسایی شد.

وی بیان کرد: ارزش ریالی این محموله کشف شده 897 میلیون ریال است که به دلیل شرایط موجود در کشور به منظور طی مراحل قانونی برخورد با تخلف پرونده به مراجع قضایی و تعزیرات ارجاع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری همچنین با اشاره به برخورد جدی بازرسان با گران‌فروشی ملزومات بهداشتی افزود: یک واحد عرضه‌کننده کالا و تجهیزات پزشکی در شهرری توسط بازرسان گشت مشترک شناسایی شد که به گران‌فروشی انواع دستکش و ماسک به دلیل نیاز بیشتر مردم اقدام کرده است.

احمدی تصریح کرد: برای واحد فروش تجهیزات پزشکی مذکور به دلیل تخلف گران‌فروشی جریمه‌ای به ارزش حدودی 58 میلیون ریال تعلق گرفت و در نهایت پرونده واحد متخلف تحویل اداره کل تاریخ آن حکومتی شهرستان‌های استان تهران شد.

 ‏وی ادامه داد: با افزایش درخواست و نیازهای جامعه به مواد شوینده و ضدعفونی کننده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، گشت‌های نظارتی مشترک با حضور کارشناسان شبکه بهداشت، نیروی انتظامی، صنعت، معدن تجارت و فرمانداری نیز افزایش یافته و روزانه بیش از 4 اکیپ واحدهای صنفی تولیدی و غیره را مورد نظارت و بازرسی قرار می‌دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مقامات قضایی و همکاری نیروی انتظامی افراد متخلف و فرصت‌طلب که اقدام به تولید مواد ضدعفونی‌کننده غیرمجاز و تقلبی کرده‌اند، دستگیر و اموال کشف شده نیز ضبط و تحویل مراجع قانونی و قضایی می‌شوند.

منبع خبرگزاری تسنیم
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه