مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کمک 3 میلیاردی بنیاد مستضعفان به آسایشگاه کهریزک برای مقابله با کرونا

۱۷ مددجوی آسایشگاه کهریزک به کرونا مبتلا شدند/ 2 نفر از مددجویان اسایشگاه کهریزک بر اثر ابتلا کرونا جان باختند

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک از ابتلای ۱۷ مددجو و چند نفر از پرستاران آسایشگاه خیریه کهریزک به ویروس کرونا خبر داد و گفت: بنیاد مستضعفان برای تهیه مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی و مقابله با این ویروس ۳ میلیارد به این مجموعه کمک کرده است.
محمدرضا صوفی نژاد، در گفت و گو با خبرنگار ما بیان اینکه تا کنون ۱۷ مددجو و چند تن از پرستاران آسایشگاه خیریه کهریزک به کرونا مبتلا شده‌اند، اظهار داشت: این مجموعه حدود ۱۳۰۰ نیکوکار و ۹۰۰ نفر پرسنل دارد که در حال تردد به این مجموعه هستند. وی خاطرنشان کرد: این آسایشگاه تا جایی که ممکن است، میزان رفت و آمدها را محدود کرده و پذیرش، ترخیص، جابه‌جایی و ملاقات‌ها در این مجموعه ممنوع شده است. همچنین پرسنل اسایشگاه ۱۵ روز قرنطینه شده‌اند.
صوفی نژاد، با اشاره به اینکه بنیاد مستعضفان نیز با شرایط ایجاد شده در تماس با این آسایشگاه در جریان نیازها و شرایط قرار گرفت، کمک ۳ میلیاردی را به حساب این مجموعه واریز کرد تا صرف تهیه مواد ضدعفونی کننده، مواد شوینده و… شود،
وی افزود: از بین ۱۷ مددجوی این آسایشگاه که به کرونا مبتلا شده‌اند ۲ نفر تا کنون جان باخته‌اند و بقیه نیز در بخش جداگانه‌ای قرنطینه شده‌اند که در بخش‌ها پراکنده نباشند. وی اظهار امیدواری کرد: هرچه سریع‌تر بیماران مبتلا به کرونا در آسایشگاه کهریزک بهبود پیدا کنند.
مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک افزود: محل استراحت و خوابگاهی نیز برای حضور ۱۵ روزه همکاران و پرسنل مجموعه پیش بینی شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه