مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان ری روزانه گندزدایی می‌شود

با توجه به حساسیت جایگاه های عرضه سوخت وامکان انتقال ویروس کرونا به مراجعه کنندگان این مکان ها هر روز گندزدایی می شوند

رییس شرکت پخش فراورده‌های نفتی شهرستان ری با اشاره به اینکه دستورالعمل‌های مربوط به رعایت مسائل بهداشتی به تمامی جایگاه‌های سوخت شهرستان ابلاغ شده است، گفت: تمامی جایگاه‌های عرضه بنزین و نفت وگاز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا روزانه گندزادایی و ضدعفونی می‌شود.

0 129

مجیدعبدالهی شریف  اظهار داشت: جایگاه داران و متصدیان جایگاه های سوخت بر اساس دستورالعمل های ابلاغ شده موظف هستند اقدامات لازم را در خصوص سوخت گیری برای مشتریان و رعایت نکات بهداشتی انجام دهند.

وی با بیان اینکه تعداد نازل‌های سوخت گیری در پمپ بنزین ها بیشتر از متصدیان است، افزود: مردم باید در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از دستکش در فرآینده سوختگیری و پرداخت وجهه بهای سوخت استفاده نمایند تا انتقال ویروس از این راه به حداقل خود برسد.

شریف عنوان کرد: صاحبان و متصدیان پمپ های بنزین شهرستان ری موظف هستند دستکش یک بار مصرف، ماسک و مایع ضد عفونی کننده به میزان لازم برای جلوگیری از آلودگی متصدیان سوختگیری و رانندگان تهیه و کنار تلمبه های پمپ بنزین قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ پمپ بنزین در سطح شهرستان ری وجود دارد، افزود: گندزدایی، ضد عفونی پمپ بنزین ها می تواند نقش بسزایی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشته باشند که باید تمامی جایگاه داران به امر مهم توجه و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه