مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

3 تن مواد محترقه غیر مجاز در ری کشف شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،سرهنگ “علی علیشاهی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به اجرای طرح یک هفته ای برخورد قاطع با فروشندگان و توليد کنندگان مواد محترقه،  گفت: با دریافت چند خبر مبنی بر دپو، تولید و توزیع مواد محترقه، بررسی موضوع در دستور کار تیم های عملیات و تجسس معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با تکمیل اقدامات اطلاعاتی در اجرای این طرح،  گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، مالک کارگاهي واقع در شهرستان ري مواد محترقه دست ساز تولید می کند.

این مقام انتظامی افزود: با تکمیل تحقیقات پلیسی و شناسایی محل کارگاه، با دستور قضائی تیم عملیاتی این معاونت برای دستگیری متهم به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند ضمن دستگیری مالک کارگاه  469 هزار قلم انواع مواد محترقه غيرمجاز، مقادير زیادی لوازم بسته بندي شامل کارتن، نوار چسب، تسمه و 4 دستگاه بزرگ توليد و بسته بندي و يک دستگاه خودرو مورد استفاده در حمل و انتقال مواد محترقه کشف کنند.

سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در خصوص عملیات دوم این طرح توضیح داد: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که مالک دو انباری در محدوده خيابان شهيد مصطفي خميني مقادیر فراوانی مواد محترقه جمع آوری کرده است که با شناسایی محل انبارها و هماهنگي قضائي هر دو محل بازید و حدود یک میلیون و 467 هزار قلم مواد محترقه قاچاق و غير مجاز کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات مالک انباری ها نیز شناسایی و دستگیر شد، در خصوص عملیات سوم عنوان کرد: با شناسایی انباري واقع در بازار تهران در محدوده خیابان مولوي ماموران اطلاعاتي و عملياتي موفق شدند با هماهنگي هاي قضائي از محل انبار بازدید و 275 هزار قلم انواع مواد محترقه کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در مجموع 3 تن مواد محترقه کشف شد، خاطر نشان کرد : كارشناسان ارزش ريالي مواد محترقه كشف شده را 15 میلیارد ريال برآورد كرده اند و در اين راستا  3 متهم دستگير شدند و هر 3 پس از تشکيل پرونده در اختیار مقام قضائي قرار گرفتند.

سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پايان با اشاره به نزديکي پايان سال و فعاليت‌هاي غيرقانوني سودجويان برای توزيع مواد محترقه غيرمجاز و خطرناك، از شهروندان خواست: هرگونه فعاليت مشکوک در اين زمينه را در اسرع وقت از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.#

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه