مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بیش از 140 پروژه عمرانی در ری افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی انعکاس ری ؛حسین توکلی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست خبری چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: با فرارسیدن دهه فجر و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید در راستای آرمان‌های شهدا و امام راحل(ره) عمل کنیم چرا که دشمن از گذشته تاکنون با اصل اهداف و برنامه‌های اصول انقلاب اسلامی در قانون اسلامی مشکل داشتند و در طول این چهل سال نیز همواره درصدد ضربه به وحدت و همدلی مردم بودند.

وی با اشاره به پروژه‌های دهه فجر افزود: ۱۴۶ پروژه در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی، کارآفرینی، آموزشی، درمانی، ورزشی، آب و برق در دهه مبارک فجر امسال در سطح شهرستان ری با اعتباری بالغ بر ۴۰۷ میلیارد تومان کلنگ‌زنی، افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار ری با بیان اینکه ۳۹ عنوان پروژه در حوزه اصلاح شبکه‌های برق است، اضافه کرد: ۸ مدرسه با کمک خیران و اختصاص بودجه دولت، ۱۰ پروژه آب شهری و روستایی، ۳۱ پروژه در حوزه عمران شهری، ۲۷ پروژه در حوزه عمران روستایی، ۴ پروژه در حوزه صنعت، ۳ پروژه در حوزه کشاورزی، ۳ پروژه در حوزه بهداشت و درمان و افتتاح دفتر پلیس فتا در شهرستان از جمله طرح‌هایی است که در این ایام مبارک به بهره‌برداری می‌رسد و برای بالغ بر یک‌هزار نفر اشتغال‌زایی خواهد کرد.

توکلی با بیان اینکه در بخش فشافویه یک درمانگاه مجهز شعبه تامین اجتماعی ایجاد خواهد شد، گفت: یکی دیگر از اولویت‌های ما بحث مدرسه سازی است که تا پایان برنامه ششم موظف به اجرای آن هستیم و در بخش کهریزک چهار پروژه در این موضوع مهم خواهیم داشت.

وی بیان کرد: در راستای تحقق شعار سال و مصوبات جلسات ستاد تسهیل چهار پروژه در شهرک صنعتی و یک سردخانه در کهریزک به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه بیمارستان فیروز آبادی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، خاطرنشان کرد: امور بیمارستان هفتم تیر نیز در حال پیگیری است همچنین تلاش کردیم تا آب شرب روستایی و شهری را سامان ببخشیم و یک مطالبه جدی ادغام آب و فاضلاب روستایی و شهری است که در ری مثمر ثمر خواهد بود تا بتوانیم برای روستاها بیشتر خدمات رسانی کنیم.

توکلی درخصوص طرح سامان دهی آب‌های سطحی جنوب تهران تصریح کرد: بر روی این طرح حدود ۱۲ سال مطالعه شده و در حال پیگیری است که در صورت تخصیص اعتبارات به یکی از پروژه‌های ملی تبدیل می‌شود.

وی اضافه کرد: اعتبار لازم برای این طرح ۲ هزار میلیارد تومان است که در اولویت استانداری تهران است و اگر این طرح اجرا شود جنوب، شرق و غرب ری تحت تأثیر آن قرار گرفته و تولید محصولات کشاورزی رونق خوبی خواهد داشت.

معاون استاندار تهران درخصوص انتشار بوی نامطبوع در تهران و ری به ممنوعیت استفاده از سوخت مازوت در شرکت‌های حوزه ری و تأمین سوخت طبیعی این کارخانه‌ها اشاره کرد و گفت: آرادکوه، مجموعه فاضلاب‌های سطحی غرب استان تهران و دام گستر کانون بوی نامطبوع برای ری معرفی شده‌اند و علت بوی نامطبوع تهران نیز از سوی دستگاه‌های متولی و علمی در حال بررسی است.

توکلی در ادامه با اشاره به ارتقای سرکلانتری ری به فرماندهی انتظامی، ابراز داشت: پس از آنکه زمین مورد نظر برای این کار مشخص شود، فرماندهی انتظامی شهرستان ری ایجاد می‌شود همچنین پلیس اقتصادی در مجموعه کلانتری باقرشهر ایجاد خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه