مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

با این ستاره ها می توان راه را پیدا کرد

بخش  های این ویژه برنامه شامل روایتگری درباره سیره و زندگی نامه شهدا، مداحی، قرعه کشی سفر به مشهد مقدس و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاست.

در بخش جنبی این ویژه برنامه می توان به برپايي غرفه های فرهنگسرای رضوان شامل محصولات عفاف و حجاب، مشاوره مذهبی، مشاوره اجتماعی، فال شهدایی، قرآن بخوانید هدیه بگیرید، خادم الشهدا، تست قند و فشار خون، خوشنویسی، پاسخگویی به شبهات و تحریفات، احکام، کودک و نوجوان و عرضه محصولات فرهنگی اشاره کرد که به صورت ویژه به مدعوین و حاضران در برنامه خدمات رسانی می کنند.

ويژه برنامه “با اين ستاره ها” با مشارکت سازمان بهشت زهرا(س)، سازمان اوقاف و امور خيريه استان تهران، هیئت شهدای گمنام، قرارگاه مرکزی راهیان نور، سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران و گروه جهادی سرداران بی پلاک اجرا مي شود.

علاقه مندان مي توانند براي حضور دراین برنامه به نشاني بهشت زهرا(س)، قطعه 40 مزار مطهر شهدای گمنام(سرداران بي پلاک) مراجعه کنند و براي کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 55202218 و 55201531 تماس بگیرند .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه