مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آئین نصب تمثال شهید ثابت نیا در منطقه 20 برگزار شد

به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس آئین نصب تمثال شهید ثابت نیا با حضور فرهاد  افشار شهردار منطقه 20، سرهنگ مهدی فخاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع)، حجت الاسلام علی ملکوتی دادستان شهرستان ری، حسین نصراله رئیس بنیاد شهید شهرری، ائمه جماعات، خانواده شهید ثابت نیا و جمعی از خانواده معظم شهدا و مسئولین شهرری در ناحیه 6 منطقه 20 برگزار شد.

فرهاد افشار در آئین رونمائی از تمثال یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه استقامت و جان‌فشانی شهدا الگویی برای زندگی همه مردم است گفت: امروز استقلال، آزادی و امنیت میهن اسلامی مرهون خون پاک شهدا است و ما باید امانتدار خوب و خادمان شایسته‌ای برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر و رهرو راه شهدا و خدمتگزار مردم باشیم.

افشار افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معزز یکی از وظایف اصلی تمامی مسئولین شهری است و خوشبختانه شیطنت های انجام شده مبنی بر دستکاری تعدادی از تابلوهای شناسائی معابر مزین به نام شهدا در یکی از مناطق شهر تهران با رسیدگی مدیریت شهری به موقع رفع شد.

وی ضمن تقدیر از مسئولینی که در عرصه خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا در شهرری فعالیت می کنند گفت: امروزه در سراسر دنیا کسانیکه مروج کاری هستند به عنوان الگو در جامعه مطرح می شوند  و مدیریت با رعایت اصول ارزشی برای ارتقاء فرهنگ در ادارات و سازمانها اجرا می شود.

افشار اظهار داشت: توفیق خدمتگزاری به خانواده شهدا بخشی وظیفه و بخشی نیز برای شناخت راه درست و حرکت در مسیر صحیح است.

وی با بیان اینکه رکن اصلی هر جامعه خانواده است گفت: به منظور تغییر فرهنگ یک جامعه باید 3 مولفه خانواده، نظام آموزشی و الگوی جامعه مورد توجه قرار گیرد و در صورت تاثیر بر روی این مولفه ها می توان جامعه را به هر سویی سوق داد.

شهردار منطقه20 با بیان اینکه امید است با توجه به وجود الگوهای خوب اسلامی در جامعه، سربازان خوبی برای ولایت باشیم افزود: یکی از ویژگیهایی که در تمام انسانها ائم از مسلمان و غیرمسلمان مشترک است قدرشناسی نسبت به ایثار و دلاورمردی شهدای بزرگوار است.

این گزارش حاکی است طرح نصب تمثال شهدای شهر تهران، به مناسبت هفته دفاع مقدس با دستور شهردار تهران و مشارکت سازمان بسیج شهرداری و سازمان زیباسازی عملیاتی شده است و این مراسم در ۲۲ منطقه شهر تهران به طور هم زمان و با حضور شهرداران مناطق و فرماندهان نواحی سپاه برگزار شد.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه