مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بهار علم و دانش در ری آغاز شد

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این مدرسه که با حضور پر شور و نشاط دانش‌آموزان همراه بود، اظهار داشت: در کشورهای توسعه یافته انسان منشاء توسعه است و نه ثروت و قدرت؛ چرا که انسان می‌تواند قدرت و ثروت تولید کند و آرامش و آسایش می‌سازد و برعکس آن ممکن نیست‌.

وی آموزش و پرورش را منشاء ساختن انسان با محور مهم معلمان دانست و ادامه داد: معلم باید با تخصص کافی و حرفه‌ای و نگاه مطلوب و انگیزه کافی برای تربیت آینده‌سازان کشور تلاش کند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از پژوهشگاه مجلس شورای اسلامی خواست بررسی کنند معلمان در این راستا حرکت می‌‌کنند کشور در مسیر توسعه قرار دارد وگرنه باید فکری کرد و چاره‌ای اندیشید.

صیدلو در ادامه خطاب به دانش‌آموزان توجه به هویت انسانی ایرانی و اسلامی توصیه و خاطرنشان کرد: در این دنیای پر تلاطم و هیاهو باید مراقب هویت انسانی خود باشید که چه کسانی با خیرخواهی یا نیت دیگر می‌خواهند تأثیرگذار بوده یا مسیرتان را تغییر دهند و نباید بگذارید خدشه‌ای به هویت انسانی شما وارد شود.

وی اهمیت هویت ایرانی را در مورد بعدی خطاب به دانش‌آموزان گوشزد کرد و افزود: در هر کشوری پرچم و سرود ملی نماد این هویت است و باید از دوران کودکی آموزش دهیم که نسبت به آن‌ها احساس تعلق داشته و ادای احترام کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ادامه هویت دینی و اسلامی را تأکید داشته و ابراز داشت: نگذاریم هیچ بدخواهی و هیچ وسیله‌ای از جمله شبکه‌های اجتماعی به این هویت آسیب برساند.

صیدلو در پایان از معلمان خواست پیام آموزش و پرورش که سرفصل آن احساس خوب بچه‌ها به درس و مدرسه است را درست دریافت و فضا را توأم با  آرامش، امنیت، شادابی و نشاط همراه کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه