مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

همایش شیرخوارگان حسینی در آستان امامزاده ابوالحسن شهرری

سعید کریمی مدیر آستان امامزاده ابوالحسن(ع) با اعلام این خبر گفت: همزمان با فرارسیدن نخستین جمعه ماه محرم همایش شیرخوارگان حسینی روز جمعه ۱۵ شهریورماه از ساعت ۹ صبح در آستان نورانی امامزاده ابوالحسن(ع) شهر ری برگزار می‌شود.

وی با اعلام آمادگی این آستان برای برگزاری باشکوه‌ترین محفل حسینی به یاد فرزند شش ماهه ارباب بی‌‌کفن حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ادامه داد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و مداحی مهدی سماواتی و محمدرضا غلامرضازاده همراه خواهد بود.

مدیر آستان امامزاده ابوالحسن(ع) با بیان اینکه این مراسم به لطف و دعای حضرت امامزاده ابوالحسن(ع) هر سال با شکوه و عظمت بیشتری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: به فضل الهی و به عنایت جد بزرگوار این امامزاده والامقام حضرت امام صادق(ع) امسال نیز بزرگوارانی برای برپایی این همایش جهانی و معنوی دعوت ما را لبیک گفتند که از افتخارات ایران اسلامی و نوکری آل الله(ع) بوده و صاحب جلسات بزرگ و تأثیرگذاری هستند و هریک به تنهایی می‌توانند یک ایران را اداره کنند ولی توفیق یافتیم با حضور این سه عزیز انشاالله در این آستان نورانی شاهد برقراری جلسه‌ای باشکوه برای انتقال پیام عاشورا به جهانیان باشیم.

 کریمی در پایان از همه علاقه‌مندان به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دعوت کرد تا با حضور در این مکان مقدس در همایش شیرخوارگان حسینی شرکت و در دریای بیکران حضرت حسین(ع) کسب فیض و بهره کنند.

انتهای پیام/

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه