مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

50درصد عوارض پالایشگاه به شهرستان ری تعلق می گیرد

هدایت‌الله جمالی‌پور امروز در نشست مشترک نمایندگان مجلس و مسئولان شهرستان ری با اشاره به پیگیری مطالبان مردم شهرستان اظهار داشت: امسال به صورت جدی پیگیر مطالبات مردم ری هستیم و امید است که با هم‌فکری نمایندگان مجلس مطالبه جدی مردم ری نسبت به شهرداری و شورای شهر مستقل در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز درخواستی مبنی بر شهرداری و شورای شهر مستقل برای ری با امضای 40 نفر از نمایندگان به هیئت رئیسه مجلس تحویل شده تا در دستور کار قرار گیرد افزود: امیدواریم که این مطالبه چندین ساله مردم ری خارج از دعواها، منازعات سیاسی و بحث‌های حاشیه‌ای طبق نگاه کارشناسی به نتیجه برسد.

فرماندار شهرستان ری با اشاره به پرداخت 50 درصد از عوارض پالایشگاه تهران به ری بیان کرد: تا به حال عوارض پالایشگاه به شکل ناعادلانه‌ای بین شهرستان‌های استان تهران توزیع می‌شد در حالی که این عوارض حق مردم شهرستان ری، شهرها و روستاهای تابعه است.

جمالی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: اخیراً نامه‌ای از سوی محیط‌زیست بر اساس بررسی‌های کارشناسانه تنظیم و به اداره کل مدیریت بر ارزش افزوده ارسال شد که بر اساس آن مقرر شد که 50 درصد از عوارض پالایشگاه به جهت آلودگی‌های تحمیلی پالایشگاه بر آب، منابع زیرزمینی و هوا به شهرستان تعلق گیرد و 50 درصد دیگر این عوارض نیز بین شهرستان ری، باقرشهر و شهرستان‌های پیرامون تخصیص پیدا کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه