مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در پارکینگ های شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در اجرای طرح کنترل پارکینگ ها در شهرری با تلاش ماموران پلیس آگاهي، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: به منظور کنترل کلیه پارکینگ‌ها، گاراژها و توقفگاه‌های عمومی و همچنین جلب رضایت و اعتماد مردم پارکینگ های محدوده شهرری مورد بازديد قرار گرفت.

رئیس پلیس شهرستان ری با تاکید بر اینکه مبارزه با سرقت از اولویت‌های مهم مأموریت‌های این پلیس است، خاطرنشان کرد: افسران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از تلاش های شبانه‌روزی موفق شدند ۵ دستگاه دستگاه موتورسیکلت مسروقه را به ارزش حدودی بی از ۱۰ میلیارد ریال را کشف کنند.

وی با تاکید بر کاهش زمان وقوع سرقت تا کشف تصریح کرد: ناامن کردن محیط برای فعالیت سارقان و پیشگیری از جرم از دیگر اهداف این طرح است.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: شهروندان برای جلوگیری از سرقت علاوه بر اینکه خودور و موتورسیکلت خود را باید به تجهیزات ایمنی مجهز کنند؛ لازم است نکات ایمنی و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند.

وی همچنین هشدار داد: برای توقف‌های طولانی مدت حتماً از پارکینگ‌های عمومی استفاده و در صورت در دسترس نبودن، خودروی خود را در معرض دید گشت‌های پلیس پارک کنید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه