مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شُکری جای یزدیخواه وارد لیست شد/اقبال جوانان در انتخابات پیش رو

مجمع نیروهای انقلابی شهرستان ری از انتخاب روح الله شٌکری به عنوان نماینده این ائتلاف در لیست نهایی تهران با سر لیستی قالیباف خبر داد

0 414

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، کانال مجمع نیروهای انقلابی شهرستان ری با اعلام اطلاعیه ای از انتخاب روح الله شکری به عنوان نامزد نهایی ائتلاف مجمع نیروهای انقلابی شهرستان ری خبر داد .

به نظر می رسد شیوه کار و دوره جاری نماینده فعلی ائتلاف مورد رضایت بزرگان این مجمع نبوده و روح الله شکری توانسته است نظر اکثریت تصمیم گیران این مجمع را جلب کند .

در اطلاعیه مجمع آمده است :

جلسه شورای ائتلاف کشور با حضور ۱۰ نفر از اعضای شورای داوری شهرستان ری و ۳۵ نفر از اعضای ائتلاف کشور برگزار گردید: در این جلسه پس از استماع سخنان رئیس مجمع شهرستان ری، رای گیری به صورت مخفی از ۴۵ نفر حاضرین انجام گردید و در پایان از بین دوگزینه اصلی مجمع شورای شهرستان ری، آرای زیر بدست آمد.

۱. دکتر روح اله شکری ۲۷ رای
۲. سیدعلی یزدیخواه ۱۷ رای
۳. یک رای باطله

بدین ترتیب آقای روح اله شکری نفر برگزیده و تک گزینه‌ی شهرستان ری در لیست شورای ائتلاف تهران می‌باشد.

دبیرخانه مجمع نیروهای انقلاب شهرستان ری ضمن تبریک به ابن برادر ارزشی و تشکر از دیگر کاندیدای محترم خواست با همدلی، رفاقت و پایبندی به میثاق نامه امضاء شده در جلسات مذکور حمایت خود را از این گزینه، در لیست واحد شورای ائتلاف جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات داشته باشند.

لیست ۳۰ نفره ائتلاف شهر تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تا دقایقی دیگر منتشر و به اطلاع مردم ولایی و انقلابی شهرستان ری خواهد رسید.

بخشی از صحبت های روح الله شکری را با هم میبینیم

بیان مطالبات روستاهای تابعه شهرستان ری از سوی “روح اله شکری” نماینده مردم ری در لیست شورای ائتلاف تهران به سرلیستی دکتر قالیباف

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه