مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پرچم جام”جوان پهلوان” باقرشهر بر فراز قله توچال به اهتزاز درآمد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، تیم کوهنوردی شهرداری باقرشهر به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی «ع» و روز پدر و نیز همزمان با آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی ورزشی استان تهران به نام “جوان پهلوان” در باقرشهر با توجه به برودت هوا و شرایط سخت به قله توچال صعود کردند.
تیم کوهنوردی شهرداری باقرشهر پس از صعود موفقت آمیز در این قله ۳ هزار و ۹۸۰ متری پرچم و نماد جام “جوان پهلوان” را به اهتزاز در آوردند.
بهنام جباری در خصوص این صعود اظهار داشت: با هدف ترویج فرهنگ ورزشی و سلامت جسمی و روانی، تیم شهرداری باقرشهر با تشکیل یک گروه به قله توچال صعود کرد.
مسئول کمیته کوهنوردی جام جوان پهلوان باقرشهر در ادامه گفت: تیم کوهنوردی شهرداری باقرشهر ضمن افتخار صعود به قلل داخلی، تاکنون تجربه صعود به قله های مرتفع دنیا شامل کلیمانجارو در بام آفریقا، البروس در بام اروپا، لنین، رشته کوه پامیر در قرقیزستان، کازبک گرجستان، آرارات و کاچکار ترکیه، آراگاتس و اژدهاک ارمنستان، شاه داغی آذربایجان و موم هیلسار هیمالیا را در کارنامه سوابق خود دارد.
گفتنی است که تیم کوهنوردی شهردای باقرشهر به سرپرستی حسین خسروی و به همراهی علی امیراحمدی و امیر شفیعی بامداد دیروز از باقرشهر روانه توچال شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه