مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پیشرفت 15 درصدی پروژه بیمارستان شهدای هفتم تیر در 4 ماه گذشته

عضو مجمع نمایندگان استان تهران از پیشرفت ۱۵ درصدی بیمارستان شهدای هفتم تیر در ۴ ماه با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری؛سید علی یزدی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های درحال احداث بیمارستان شهدای هفتم تیر، گفت: با پیگیری صورت گرفته این نشست با حضور معاون حقوقی و امورمجلس وزارت بهداشت، رئیس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری برگزار شد.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دعوت از وزیر بهداشت جهت بازدید از بیمارستان هفت تیر در مرداد ماه سال جاری، بیان کرد: با دستور اکید دکتر عین اللهی جهت تسریع در شروع عملیات اجرایی و با گذشت نزدیک به ۴ ماه این پروژه بیش از ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و حدود ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است.یزدی خواه در خصوص تزریق به موقع اعتبارات مورد نیاز پروژه و تخصیص اعتبار سفر ریاست جمهور به معاونت توسعه و پشتیبانی وزارت بهداشت‌ تذکرات لازم تاکید شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد یک دستگاه شتاب دهنده خطی و پت اسکن توسط وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ایران تامین شود. همچنین با پیشنهاد فرمانداری شهرستان ری، مقرر شد مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرستانی، جهت خرید یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان اختصاص یابد.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران تصریح کرد: در پایان حاضرین از پروژه‌های بیمارستان جایگزین ۳۲۰ تختخوابی و توسعه اورژانس بیمارستان شهدای هفتم تیر بازدید میدانی بعمل آوردند./

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه