مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اعضای شورای شهر تهران در مورد خط 6 متروی شهرری چه گفتند !

اعضای شورای شهر تهران در دویستمین جلسه رسمی این شورا با اشاره به مشکلات خط 6 متروی تهران در خصوص تکمیل پروژه متروی میدان شهرری تاکید کردند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ در جریان دویستمین جلسه رسمی شورای شهر تهران 2 عضو شورای شهر با اشاره به مشکلات بر سر راه پروژه خط 6 متروی شهرری صحبت هایی را کردند که در ادامه شما را به خواندن مشروح است صحبت ها دعوت میکنیم .

برای تکمیل خط 6 مترو تهران 4 هزار میلیارد تومان منابع احتیاج است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با ‌اشاره به  توسعه جنوبی خط 6 به طول 10 کیلومتر  از ایستگاه‌ دولت‌آباد تا شهرری، گفت: 300 متر تا تکمیل این توسعه باقیمانده است، اما رسیدن تونل به ایستگاه شهر ری کفایت نمی‌کند؛ در طول این مسیر 4 ایستگاه وجود دارد که  بودجه مورد نظر برای تکمیل آنها مهم است انتظار من این  بود شهرداری پیشتر برای تامین بودجه اتصال دو خط در جنوب تهران که می‌تواند  حجم قابل توجهی مسافر را به شبکه ریلی اضافه کند، پیشنهادات خود  را ارائه  می‌داد.

تشکری هاشمی گفت: برای تکمیل خط 6 مترو تهران 4 هزار میلیارد تومان منابع احتیاج است و این اعداد و ارقام  به راحتی قابل تامین نیستند هرچند که به طور حتم منابع لازم در متمم بودجه  مد نظر قرار می‌گیرد اما هرچه سریع‌تر باید لایحه متمم بودجه برای تامین منابع  خط 6 اصلاح شود.

ایستگاه مترو شهرری با توجه به گره های ترافیکی باید سریع تکمیل شود

احمد صادقی با اشاره به لزوم بهره برداری هر چه سریعتر ایستگاه‌های مترو شهر ری از خط ۶ گفت: قرار بود دو ایستگاه مترو میدان شهر ری و ایستگاه شرقی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تا پایان امسال به بهره برداری برسند، ولی گویا به دلیل کمبود بودجه این امر میسر نشده است لذا انتظار داریم معاونت حمل و نقل این امر را در اصلاحیه بودجه بیاورند و با توجه ویژه شورای اسلامی شهر تهران به این مهم شاهد بهره برداری هر چه سریعتر این ایستگاه‌ها باشیم.

صادقی افزود: شهر ری گره‌های ترافیکی خیلی بدی دارد و به هیچ عنوان با توجه به کمبود معابر امکان حل و فصل آن نیست و می‌بایست ایستگاه‌های مترو در این محدوده هر چه سریعتر تجهیز و به بهره برداری برسند؛ لذا این مهم باید در اصلاحیه بودجه آورده شود واعضای شورا توجه ویژه به آن داشته باشند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه