مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
گام بلند شهرستان ری در جشنواره تئاتر استان تهران

گام بلند شهرستان ری در جشنواره تئاتر استان تهران

هنرمندان عرصه نمایش شهرستان ری بیشترین سهم برای حضور در بخش مسابقه جشنواره تئاتر استان تهران را به خود اختصاص دادند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،هیئت انتخاب آثار بخش صحنه‌ای بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران متشکل از داوود بنی‌اردلان، محمدحسن رحیمی و مهدی کیهور پس از بازبینی 100 اثر رسیده به دبیرخانه، 10 نمایش را برای ورود به بخش مسابقه معرفی کردند.

این درحالی است که در میان آثار راه یافته، شهرستان ری با دو نمایش بیشترین شانس برای کسب عناوین و برترین ها را در این رویداد هنری خواهد داشت.

 بدین ترتیب نمایش های مهمان عوضی(به کارگردانی عباس ایمانی از شهریار)، مزون(به کارگردانی بیژن مرادی از شهرری)، شلنگ و آفتابه(به کارگردانی سید هادی قدیری از اسلامشهر)، زن چمران داره میاد(به کارگردانی سمیه آباده از رباط‌کریم)، ننه زار(به کارگردانی شاهین سلطانی از پردیس)، داستان هفت(به کارگردانی محمد رئیسی از شهر قدس)، ننه آقا(به کارگردانی محمد یزدی از ملارد)، هتلی‌ها(به کارگردانی عرفان شیخ‌حسین از شهرری)، مارسی 1996(به کارگردانی حسین نصیری از پردیس) وWOW (به کارگردانی علیرضا تاجیک از قرچک) به بخش صحنه‌ای بیست هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران راه یافتند.

گفتنی است که بیست‌ و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران به دبیری مهدی اکبری‌زاده ۲۶ تا ۳۰ آبان در «مجموعه تئاتر محراب» برگزار خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه