مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

میزبانی خوب شهرداری باقرشهر از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام

شهردارو کارکنان شهرداری باقرشهرامسال نیز با برپایی موکب های مختلف اما بسیار گسترده تر از سنوات قبل در روز اربعین پذیرای عاشقان عصمت و طهارت بودند که پای پیاده از شهرها و روستاهای اطراف به سمت حرم حضرت عبدالعظیم علیه السلام می رفتند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ شهرداری باقرشهر طبق سنوات گذشته اما با تدارکات خوب امسال میزبان زوار مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین بود .

از ساعات اولیه صبح روز اربعین شهردار به همراه کارکنان شهرداری باقرشهر با برپایی موکب های مختلف پذیرای عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت بودند که از شهرهای باقرشهر ؛کهریزک ؛فشافویه و روستاهای اطراف به سوی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام می رفتند بود .

در این موکب های علاوه بر اقدامات متنوع فرهنگی از جمله برنامه”به نیابت از شهدا” ؛ برگزاری نمایش هایی با مضمون واقعه عاشورا و اسارت اهل بیت ؛شهرداری باقرشهر با تهیه 3000 ساندویج فلافل گرم ؛بیش از 3000 پرس لوبیا و انواع ساندویچ سرد ؛شربت و کیک یزدی و آب معدنی پذیرای خیل عظیمی از زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بود .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه