مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

استاندار تهران :افتتاح پروژه های هفته دولت از ری آغاز می‌شود

استاندار تهران گفت :در هفته دولت که پیش‌رو داریم ۹۲۶ پروژه با هزینه کرد ۳۲ هزار میلیارد تومان در سطح استان تهران افتتاح می‌شود که این برگ زرینی و پرافتخاری در نشان دادن ظرفیت‌های اجرایی و عملی دولت سیزدهم است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛علیرضا فخاری، استاندار تهران در آستانه هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت که پیش‌رو داریم ۹۲۶ پروژه با هزینه کرد ۳۲ هزار میلیارد تومان در سطح استان تهران افتتاح می‌شود که این برگ زرینی و پرافتخاری در نشان دادن ظرفیت‌های اجرایی و عملی دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به تعداد پروژه‌هایی که کنگ‌زنی می‌شوند، گفت: تعداد 117 پروژه در هفته دولت با سرمایه گذاری 13 هزار میلیارد تومان در بخش‌های مهم اقتصادی، عمرانی و زیرساختی به زمین خواهد خورد و در چنین روزهایی در سال آینده میزان پیشرفت پروژه‌ها را به‌عنوان بخشی از خدمات و وظایف دولت سیزدهم به مردم عزیز گزارش می‌کنیم.

استاندار تهران بیان کرد: دولت سیزدهم به‌عنوان یک دولت مردمی تلاش می‌کند تا بتواند با وجود همه مشکلات خدمات لازم را به مردم عزیز در همه سطوح و صحنه‌ها از دورترین نقاط تا مناطق شهری با اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی و غیره برساند که این موضوع بی‌شک جز افتخاراتی است که ما با آن مواجه هستیم.

فخاری در انتها تاکید کرد: دولت سیزدهم با افتخار همه ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود را برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم به کار می‌گیرد که در همین راستا افتتاح پروژه های هفته دولت با محوریت خدمات رسانی به مردم از روز 5 شنبه با حضور در شهرستان ری و فیروزکوه آغاز خواهند شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه