مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شربیانی : جابجایی آرادکوه در آینده‌ای نزدیک امکان ندارد باید ورودی زباله حداقل شود

رئيس شورای شهرستان ری در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان ری با اشاره به معضل آرادکوه و مسیر تردد زباله ها به این مکان انتقال آرادکوه را زمانبر و بهترین راه مدیریت آن را کم کردن حجم ورودی زباله به این مرکز اعلام کرد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ صبح امروز به همت روابط عمومی شورای شهرستان ری مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ری با حضور غلامرضا شنگی شهردار منطقه 20 ؛جعفر شربیانی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران و رئيس شورای شهرستان ری و اصحاب رسانه و خبرنگاران در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد .

در این مراسم جعفر شربیانی ضمن تبریک روز خبرنگار در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد آرادکوه اظهار داشت : آرادکوه یکی از معضلات بزرگ شهر تهران است که بر شهرستان ری تحمیل شده است و این موضوع مبحثی بسیار پیچیده و گسترده دارد و اگر کسی بگوید این معضل ظرف چند سال آینده برطرف می‌شود و آرادکوه را می‌توانیم جابجا یا تعطیل کنیم صحبتی غیرکارشناسی و ناصحیح است .

عضو هیئت رئيسه شورای شهر تهران گفت : جلسات مکرری برای آرادکوه داشته ایم و تنها راهی که در این معظل نتیجه میدهد مدیریت ورود زباله و کاهش حداکثری ورودی زباله به این مرکز با شیب ملایم زمانی است .

وی اظهار داشت :در خصوص شیرابه‌ها و وضعیت حمل زباله و همچنین فیلم منتشر شده از شیرابه‌هایی که از خودرو‌های حمل زباله در سطح شهرهای شهرستان ری ریخته می‌شود واقعا جای تاسف دارد چرا که بارها به معاون خدمات شهری شهرداری تهران در این رابطه گوشزد کرده ایم و باز هم این موضوع را پیگیری می‌کنم تا این پیشگیری‌هایی که می‌توانندانجام دهند را سهل انگاری نکرده چرا که نمی‌گذاریم سلامت و امنیت شهروندان بخاطر کم کاری راننده و مسئولی به خطر بی‌افتد.

رئیس شورای شهرستان ری در خصوص وضعیت برخی از مشکلات ترافیکی و جاده‌ای شهرستان ری اظهار داشت : با بازدیدی که به همراه کارگروه رسانه ورئيس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران از ورودی شهر کهریزک بعد از بهشت زهرا (س) که قیفی شکل است و ورودی کهریزک از اتوبان خلیج فارس داشتیم مطالعات و کارشناسی آن انجام و ردیف بودجه برای آنها در نظر گرفته شده است که به زودی شاهد انجام آن ها خواهیم بود .

شربیانی با اشاره به مشکلات اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار داشت : سرای رسانه و تعاونی مسکن خبرنگاران شهرستان ری دو اقدامی است که باید انجام شود و بنده از ظرفیت شهر تهران و شهرستان ری برای مبحث تعاونی مسکن خبرنگاران در حد توانم دریغ نخواهم کرد چرا که در ری تعاونی های مختلفی داریم اما در زمینه تعاونی مسکن خبرنگاران کم کاری هایی صورت گرفته است که امیدواریم تا سال آینده بتوانیم خبرهای خوبی در این زمینه برای خبرنگاران عزیز شهرستان ری داشته باشیم .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه