مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازدید استاندار تهران از شهرک صنعتی شمس آباد و بررسی میدانی مشکلات

استاندار تهران با تاکید بر اهمیت موضوع تولید و رفع موانع آن گفت: باید یک تعادلی بین میزان تولید و مالیات دریافتی ایجاد شود که ما این بحث را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛علیرضا فخاری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شمس آباد شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در دوشنبه های صنعتی و تولیدی به ری آمده ایم تا برای گسترش تولید و قطع مشکلات صنایع اقدامی میدانی انجام دهیم.

وی افزود: از صبح تاکنون از ۲ کارخانه مهم و اساسی این شهرک که ارزآوری مناسبی دارند بازدید کردیم و با توجه به کارآفریتی خوب این ۲ مجموعه در ستاد تسهیل استان سعی می کنیم تا حداکثر سازی تولید را داشته باشیم.

فخاری ادامه داد: هر کدام از این ۲ مجموعه ۸۰۰ نفر شاغل دارند و از سوی دیگر خوشحالیم که با هر نگاه و توانی افرادی که قابلیت حضور در کارگاه های تولیدی را دارند، جذب می شوند و در این خصوص محدودیتی نداریم.

استاندار تهران این را هم گفت که برای کار توسعه ای مربوط به تولید هم اعتبار ویژه باید تعریف شده و فرق بین جریان تولید و تجارت مشخص شود؛ یعنی به جای سرمایه گذاری در واردات، باید بر مدار تولید و ارزآوری حرکت کنیم تا بازار کار خوبی برای جوانان ما ایجاد شود.

وی یادآور شد: تکمیل این فرآیند موجب استقلال بیشتر کشور می شود و کاهش تورم را در پی دارد.

فخاری افزود: ما باید در میدان تولید تعادل بخشی بین میزان مالیات دریافتی و تولید ایجاد و انعطاف داشته باشیم؛ ممکن است یک کارگاه تولیدی مشکلاتی دارد اما باید از حقوق خود استفاده کند و قدرت تولید داشته باشیم.

استاندار تهران در مورد آخرین اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات و طرح های تعریف شده در سفر رئیس جمهور به شهرستان ری یادآور شد: همه طرح ها تقریبا در دستور کار قرار دارد و به تناسب با تامین مالی به مرور انجام می شود و امروز هم چند افتتاح خواهیم داشت.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه