مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سپاه ناحیه حضرت روح الله باقرشهر میزبان 4000 نفر از زائران مراسم سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب

سرهنگ بداغی گفت :سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) میزبانی بالغ بر ۳۹۰۰ نفر زائر از سه استان کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و سيستان و بلوچستان را بر عهده داشت که در سه شهر باقرشهر، کهریزک و حسن آباد ساماندهی یافتند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، سرهنگ محمود بداغی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: سی‌و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور زائرانی از سراسر کشور باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شد و شهرستان ری میزبان پذیرایی از مهمانان و زائران شرکت کننده در مراسم ارتحال امام راحل بود که در روز رحلت برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و شهدا به این منطقه آمدند.

وی افزود: سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) میزبانی بالغ بر ۳۹۰۰ نفر زائر از سه استان کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و سيستان و بلوچستان را بر عهده داشت که در سه شهر باقرشهر، کهریزک و حسن آباد ساماندهی یافتند.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) گفت: همچنین از حوزه های محلات این ناحیه ۲۴۰۰ بسیجی اعزامی در مراسم ارتحال امام راحل حضور داشتند .

سرهنگ بداغی عنوان کرد : ایستگاه‌های صلواتی پذیرای زائران قبل از شروع مراسم دایر گردید و بر همین اساس هماهنگی جهت تأمین غذای زائران اعزامی انجام شد .

وی افزود : تورهای ایست و بازرسی توسط بسیجیان و گردان های امام علی در راستای تأمین امنیت زائران از یک روز قبل از شروع مراسم در مسیرها مستقر گردید.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) به برگزاری برنامه های فرهنگی این نهاد در مراسم اشاره کرد و گفت: نشست های بصیرتی ، مراسم روایت گری از انقلاب و بیانات رهبری برای زائران و بسیجیان برگزار گردید.
ایشان در پایان از تلاش بی وقفه بسیجیان و کلیه دست اندرکاران به جهت برگزاری با شکوه این مراسم تقدیر و تشکر نمودند .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه