مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شربیانی : امام خمینی (ره) بعداز هزاران سال فرصت بروز و ظهور مردم عادی را در اداره کشور فراهم ساخت

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در چهاردمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری گفت : بعد از سال ۵۷ مردم این امکان را پیدا کردند تا در اداره کشور مشارکت کنند.

جعفر شربیانی در ابتدای جلسه ضمن تبریک ولادت حضرت امام رضا(ع) و تسلیت بمناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد اظهار داشت : خوشبختانه در خصوص برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با تدبیر جناب آقای بشارت هماهنگی های خوبی بین دستگاه‌ها در شهرستان ری به عنوان میزبان صورت گرفته که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به متعدد بودن دستاوردهای جریان امام خمینی(ره) افزود : شاید مهمترین دستاورد جریان حضرت امام جاری و ساری کردن اسلام به عنوان یک هویت جامعه ساز در کشور ما بود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری به عدم مشارکت دادن مردم در اداره کشور در دوران قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت : انقلابی که بر پایه تفکرات حضرت امام خمینی(ره) در سال ۵۷ شکل گرفت این فرصت را به همه‌ی مردم داد تا در اداره کشور امکان بروز و ظهور داشته باشند.

وی به مصادیق این حضور اشاره نمود و شوراهای شهر و روستا را نمادی از این اثرگذاری در اداره کشور دانست.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری ادامه داد : در مقاطع مختلف خیلی ها سعی کردند بعد از رحلت حضرت امام خمینی(ره) جریان ، راه و اندیشه های ایشان را به نفع خودشان تحریف نمایند و دچار این اشتباه محاسباتی شدند ولی به واقع تنها کسی که وفادار به جریان حضرت امام بود و مانع از این تحریفات شد ، مقام معظم رهبری بود و الحمدالله سکان هدایت نظام شکوهمند انقلاب اسلامی را بعد از رحلت امام خمینی(ره) به دست گرفته و تا به امروز به بهترین شکل ممکن آن را هدایت نمودند.

شربیانی با اشاره به تغییرات در فرمانداری ری گفت : از تلاش های ۱۴ ماهه جناب آقای زمانی در فرمانداری ری در راستای آبادانی شهرستان ری تقدیر و تشکر می‌کنیم و برای جناب آقای بشارت که با پذیرفتن سرپرستی فرمانداری در این شرایط حساس که برگرفته از رفتار و منش انقلابی ایشان می باشد آروزی موفقیت و سربلندی داریم.

وی در پایان گفت : ما جناب آقای بشارت را نماینده حاکمیت در شهرستان ری می دانیم و تبعیت می‌کنیم و در همین راستا شورای اسلامی شهرستان ری با استفاده از ظرفیت بزرگ و مهم شورایی روستاها و شهرها در شهرستان ری در خدمت دولت مردمی آیت الله رئیسی برای تحقق افکار و اقدامات دولت ایشان می باشد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه