مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

زورگیری از راننده تاکسی اینترنتی در شهرری

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2سارق جوان که تحت پوشش مسافر اقدام به زورگیری و ضرب و جرح رانندگان تاکسی اینترنتی می کردند، خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ حسینعلی ابن علی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: بیست و هشتم فروردین امسال در پی تشکیل پرونده در پلیس آگاهی شهرستان ری مبنی بر سرقت پول، تلفن همراه و ضرب و جرح راننده اسنپ توسط 2 زورگیر با پوشش مسافر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های تخصصی مشخص شد سارقان با استفاده از تلفن همراه یک شهروند رهگذر اقدام به درخواست تاکسی اینترنتی اسنپ کرده اند که کارآگاهان با تحقیقات میدانی و بررسی سرنخ های بجا مانده از متهمان، هویت آنها را شناسایی کردند.

سرهنگ ابن علی گفت: با بدست آوردن این اطلاعات و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار، مخفیگاه سارقان در یک دامداری متروکه در توابع شهرستان ری شناسایی و عصر روز گذشته پس از  هماهنگی های قضائی به محل اعزام و در یک عملیات پلیسی هر 2 متهم را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان چندین دستگاه تلفن همراه مسروقه و 4 قبضه سلاح سرد(چاقو-قمه) کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهمان سابقه دار در تحقیقات انجام شده به بزه ارتکابی معترف و تا کنون 3 مالباخته که از رانندگان تاکسی های اینترنتی بودند، شناسایی شدند.

سرهنگ ابن علی در پایان با اشاره به اعزام متهمان به دادسرای شهرری خاطرنشان کرد: هنگام مسافرکشی در نرم افزار های اینترنتی یا بصورت عبوری با توجه به عدم شناسایی مسافران به شدت احتیاط کرده و به راحتی در دام افراد سودجو و تبهکار گرفتار نشوند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه