مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شربیانی : برای قبله تهران در سال جدید بودجه ای نزدیک به 1000میلیارد تومان در نظر گرفته ایم

جعفر شربیانی رئيس شورای شهرستان ری و عضو شورای شهر تهران در مراسم تقدیر از خبرنگاران شهرستان ری از اختصاص بودجه نزدیک به 1000میلیارد تومان در برنامه های سال 1402 شورای شهر تهران برای شهرری خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ عصر امروز با حضور رئيس شورای شهرستان ری مراسم تقدیر از خبرنگاران موثر شهرستان ری در ساختمان شورای شهرستان برگزار شد .

در این مراسم شربیانی ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران در سال 1401 اظهار داشت : سالی که گذشت سال توفیقات رسانه های شهرستان ری بود و بیشتر رسانه ها به سمت مطالبه گری و مردمی شدن رفتند و همین موضوع یک اتفاق خوب در سال 1401 است چرا که نقد منصفانه به مسئولان در بیشتر اوقات موجب اصلاح امور می شود .

رئيس شورای شهرستان ری اظهار داشت :در سال جاری در شورای شهرستان سعی بر آن شد  از تجربه ی نسبتا موفق سال قبل استفاده کنیم و رصد مشکلات را از سه کانال مردمی ؛ رسانه ای  و شورایی داشته باشیم و بازدید های میدانی را هم بر همین اساس گذاشتیم و موضوع دیگر طراحی و پیدا کردن راه حل برای این مشکلات بر اساس ظرفیت های شهرستان است و در کل سیاست های اهم ما برای حل مشکلات استفاده ویژه از امکانات و ظرفیت های زیاد شهر تهران و مدیریت شهری تهران برای شهرستان ری است که از جمله این روال را می توانیم به طرح های اجرایی نفرآباد ؛ پل روگذر محور شهید آوینی ؛میدان شهید چله دوان باقرشهر ؛سرپوشیده کردن کانال عباس آباد اشاره کنیم .

شربیانی ادامه داد : در مصوبات حضور پربرکت رئيس جمهور در شهرستان ری بحث ایجاد و احداث کمربندی قلعه نو یکی از برنامه های اساسی ما در سال جاری و سال جدید است که تصویب و بودجه برای آن تخصیص داده شده که امیدواریم  این اعتبار اجرایی شود وبه صورت کامل اجرا شود یعنی به شیوه ای اجرا نشود که ترافیک از نقطه ای به نقطه دیگری هدایت شود و بخشی از پروژه اجرا و بخش دیگری بماند و به امید خدا این پروژه اگر کامل اجرا شود بخش بزرگی از گره های ترافیکی این منطقه را برطرف می کند .

عضو شورای شهر تهران در خصوص پیگیری مشکلات اظهار داشت : شورای شهر در جایگاه پیگیری و سیاست گذاری قرار دارد و در مقام اجرای امور قرار ندارد از همین دیدگاه رسانه ها نیز باید مطالبه خود را در حوزه اختیارات شورای شهر داشته باشند زیرا قانون به ما اجازه ورود به امور اجرایی را نداده و بیشتر جنبه پیگیری  و نظارت بر امور را بر اساس مطالبات مردم  داریم .

جعفر شربیانی با اشاره به کارهای انجام شده در شهرستان ری اظهار داشت : در بودجه سال 1402 توجه ویژه ای به شهرستان ری شده است و جهش 100 درصدی را داریم و مبلغی حدود 1000 میلیارد تومان بودجه برای قبله ی تهران در نظر گرفته شده است و این اعتبار جدای از پروژه پارکینگ ظلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام است که این پروژه کلان خود به تنهایی نزدیک به 2500 میلیارد تومان اعتبار دارد .

وی گفت : در بخش کهریزک نیز 2 پروژه عمرانی از جمله اتصال اتوبان تهران قم به ضلع غربی شهر کهریزک که سالها به صورت نیمه کاره رها شده است و دیگری تعریض جاده قدیم تهران قم حدفاصل بهشت زهرا و متروی کهریزک را در دستور کار داریم .

شربیانی در پایان از زحمات همه خبرنگاران در سال 1401 تقدیر و تشکر کرد .

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه