مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دبیرستان ماندگار شهید مدرس شهرری بازسازی شد

دبیرستان ماندگار شهید مدرس شهرری پس از اتمام دوره بازسازی و مقاوم سازی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ دبیرستان ماندگار شهید مدرس شهرری پس از بهسازی و مقاوم سازی به مناسبت دهه مبارک فجر، با حضور حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، زارع مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و دیگر مدیران شهرستان به بهره برداری رسید.

این دبیرستان در دهه ۴۰ بهره برداری رسیده و بسیاری از اهالی و ساکنان شهرری خاطره تحصیل در این مدرسه را دارند، از دیگر سو، بافت تاریخی و معماری زیبای ایرانی ارزش هنری و میراث فرهنگی قابل توجهی به آن بخشیده است.

عباس زارع مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران نیز در این مراسم خواستار نهادینه سازی فرهنگ بهسازی و مقاوم سازی مدارس و فضاهای آموزشی شد و علت آن را صرفه جویی در هزینه ها و زمان بهره برداری از آن دانست.

زارع از بهره برداری و تحویل ۹۳ مدرسه با ۸۰۱ کلاس درس در استان تهران به اداره کل آموزش و پرورش خبر داد و اعلام کرد: امسال ۱۴۵ مدرسه در قالب هزار و ۸۰۰ کلاس استانداردسازی شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه