مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرزند فشافویه ستاره رقابت های کیش کاپ

فوتسالیست آینده دار فشافویه ستاره ی رقابت های فوتسال کیش کاپ ۱۴۰۱ شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری از فشافویه امیررضا صفری ۱۶ ساله متولد ششم اسفند ماه ۸۵ ساکن شهر حسن آباد فشافویه است و در حال حاضر فعالیت ورزشی خود را در باشگاه فوتسال آتیه سازان دشت طلایی زیر نظر مربیان مجرب آقایان محمدحسین گلستان و مهدی روشن دنبال میکند .

قهرمانی مناطق کشوری در رده نونهالان همراه با کسب عنوان آقای گلی رقابت ها با تیم فرزانگان در سال ، قهرمانی در لیگ جنوب غرب تهران با تیم آتیه سازان دشت طلایی و کسب عنوان آقای گلی در دو رده نونهالان و نوجوانان در سال ۱۴۰۰ و کسب مقام دوم لیگ برتر ایران با تیم فوتسال پاسارگاد باطری گرمسار در سال از عناوین به دست آمده توسط این ستاره فوتسال پایتخت میباشد .

در تازه ترین عنوان به دست آمده امیررضا صفری موفق شد جام قهرمانی رقابت های فوتسال کیش کاپ را با تیم منتخب تهران از آن خود کند . این رقابت ها هفته نخست دیماه به مدت ۵ روز با حضور ۳۰ تیم از سراسر ایران در جزیره کیش برگزار شد  .

مسابقات کیش کاپ با مشارکت فدراسیون فوتبال و سازمان ‌منطقه آزاد کیش به عنوان حامی‌ این رویداد برگزار شد و اکثر بازیکنان شرکت‌کننده ‌نیز جوانان زیر ۱۸ سال بودند که با هدف استعدادیابی از فوتسالیست‌ها ، ملاک ‌انتخاب تیم ملی جوانان نیز از بین همین بازیکنان خواهد بود .


هیئت فوتبال فشافویه با آرزوی راهیابی امیررضا صفری فوتسالیست ارزنده فشافویه به تیم ملی برای یکایک ورزشکاران شهر آرزوی موفقیت مینماید .



عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه