مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرزند ری تیم ایران را نایب قهرمان کشتی آسیا کرد

ایران با مدال طلای "محمد مرادی" نایب قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا شد

“محمد مرادی” کشتی گیر شایسته شهرری با مربیگری محسن سوریان و حسین شیخی از مربیان ارزنده شهرری در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان اسیا در “بیشکک” قرقیزستان مدال طلا کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از  روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب مدال طلای “محمد مرادی” در روز پایانی رقابت های قهرمانی آسیا، در مجموع با ۲ مدال طلا، ۴ نقره و ۲ برنز به کار خود پایان داد.
در وزن ۷۱ کیلوگرم، محمد مرادی در دیدار فینال برابر امیرشاه وهاب اف از ازبکستان به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر ۲ پیروز شد و به مدال طلای آسیا رسید. در این وزن ۷ کشتی گیر حضور داشتند و مسابقات به صورت دوره‌ای در دو گروه ۴ و ۳ نفره برگزار شد. مرادی پیش از این در مبارزه نخست با نتیجه ۸ بر ۳ مقابل امیرشاه وهاب اف از ازبکستان شکست خورد و در دومین مبارزه مقابل یوجین تاکاهشی از ژاپن با نتیجه ۷ بر ۴ به پیروزی دست یافت و به عنوان نفر دوم این گروه به مرحله نیمه نهایی رفت. مرادی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۴ از سد ژومارت آرالوف از قرقیزستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت و در فینال نیز شکست مقابل
پیش از این و در روز نخست این رقابت‌ها، محمد جهانگیری ملی پوش تهرانی در وزن ۱۱۰ کیلوگرم به مدال طلا رسیده بود.
به این ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ در قرقیزستان، با کسب ۲ مدال طلا توسط ملی پوشان تهرانی؛ محمد مرادی در وزن ۷۱ کیلوگرم و محمد جهانگیری در وزن ۱۱۰ کیلوگرم و 6 مدال نقره و برنز دیگر با ۱۷۴ امتیاز عنوان نایب قهرمانی آسیا را از آن خود کرد. قرقیزستان با ۱۸۲ امتیاز به قهرمانی رسید و قزاقستان نیز با ۱۷۰ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه