مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: بر روی وضعیت مجتمع مسکونی هارمونی نظارت داریم

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مجتمع مسکونی شهرری موسوم به هارمونی، مترو پل نخواهد شد و مسئولان در کنار ساکنان این مجتمع هستند و مشکلات آنان را پیگیری می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، حمید زمانی پس از دریافت گزارش مردمی با حضور در محل مجتمع های مسکونی هارمونی ضمن بازدید، دستورات لازم در این خصوص را صادر کرد.

معاون استاندار تهران پس از حضور در محل مورد نظر و بررسی اولیه کارشناسان، ضمن گفت و گو برای روشن تر شدن ابعاد موضوع وارد عمل شد و با مالک مجتمع ارتباط تلفنی گرفت.

وی به نظریه ابتدایی و اطمینان خاطر مالک بسنده نکرد و در راستای تامین امنیت ساکنان این مجتمع مسکونی با مدیر و ساکنین مجتمع گفت و گو کرد و از نزدیک به بررسی موضوع نگرانی پرداخت.

زمانی دستور صریح بررسی و پیگیری های عمرانی به واحدهای مربوطه را صادر و مقرر شد در کمترین زمان این مهم انجام شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری به مردم اطمینان خاطر داد مسئولان در کنار آنها هستند و این موضوع در کمترین زمان ممکن پیگیری خواهد شد.
براساس این گزارش، فرماندار ویژه شهرستان ری همچنین  بدون هماهنگی قبلی از مشاوران املاک سطح شهر بازدید و ضمن گفت وگو با متصدیان واحدهای املاک، نظرات آنان را برای تسکین بازار اجاره جویا شد.

زمانی با مراجعینی که برای اجاره املاک آمدند صحبت کرد و دغدغه آنان را درباره  تامین هزینه اجاره مسکن شنید و متعهد شد به مسئولان استانی و کشوری منعکس کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه