مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کلاهبرداری میلیاردی از طریق سایت دیوار در ری

حوادث -فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فردي كه به بهانه فروش علوفه از طريق سايت ديوار، بيش از پنج ميليارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، سرهنگ ” دوستعلی جلیلیان” گفت: به دنبال تشکیل پرونده ای در پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان ری تحت عنوان كلاهبرداري از طریق سایت دیوار و به بهانه فروش علوفه که از مالباخته 90 ميليون ريال کلاهبرداری صورت گرفته بود، شناسايي و دستگيري متهم در دستور كار پليس قرار گرفت؛ مالباخته به حساب فروشنده مبلغ مورد نظر را واريز کرده اما شخص مذکور پس از دريافت پول تلفن خود را از دسترس خارج كرده است.
وی افزود: با اقدامات اطلاعاتي و استفاده از تجهيزات خاص پليسي در كمتر از 20 روز كلاهبردار حرفه اي در حاليكه هيچ رد و نشاني از خود بجا نگذاشته بود در زندان شناسايي و برای بررسي هاي تخصصي به پليس فتا شهرستان ري منتقل شد.
جليليان در خصوص شگرد متهم گفت: متهم دستگير شده كه داراي سوابق متعدد سرقت و كلاهبرداري بوده در زمان مرخصي از زندان با شناسايي افراد كم توان كارت هاي عابر بانك و سيم كارت هاي آنها را به مبلغ ناچيز خريداري مي كرد تا در كلاهبرداري هايي كه انجام مي دهد هيچ ردي از خود بجا نگذارد.
فرمانده انتظامي شهرستان ري با اشاره به اينكه در بررسي هاي تخصصي انجام شده مشخص شد، متهم بيش از 5 ميليارد ريال از تعداد زيادي مالباخته در شهرستان هاي مختلف كلاهبرداري كرده است، گفت: پس از اخذ شكايت از مالباختگان و پايان تحقيقات متهم تحويل مرجع قضائي شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه