مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جک دزد های شهرری دست

شهرری – فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق جک خودروهای سنگین این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت جک از خودرو های سنگین در محدوده امین آباد  شهرری شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار تیم عملیات کلانتری 173 امین آباد قرار گرفت.

وی افزود: با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی هویت و مخفیگاه سارق در همان محدوده محل های سرقت شناسایی و تیم عملیات 173 امین آباد پس از هماهنگی های قضائی در یک عملیات ضربتی سارق را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: در بازدید از مخفیگاه متهم تعداد 4 عدد جک روغنی مربوط به خودروهای سنگین شهروندان کشف و به همراه متهم برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ جلیلیان در ادامه با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق متعدد سرقت می باشد اعلام داشت :در تحقیقات انجام شده متهم ضمن اقرار به بزه انتسابی اظهار کرد، هر 4 جک کشف شده سرقتی بوده و از خودرو های سنگین در امین اباد سرقت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اعلام اینکه مال باختگان اموال مکشوفه شناسایی شده اند، گفت: پس تکمیل تحقیقات مقدماتی، متهم تحویل مراجع قضائی شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه