مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دبیر: هزینه در کشتی جنوب تهران، سرمایه‌گذاری برای آینده‌ است

رییس فدراسیون کشتی کشور با بیان اینکه کشتی گیران شهرستان ری با کسب چهار مدال طلای المپیکی عملکرد بسیار درخشانی در این رشته ورزشی داشته اند، گفت: هزینه در کشتی جنوب تهران، سرمایه گذاری برای آینده‌ است

علیرضا دبیر روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ری در تجلیل از مدال آوران این شهرستان در المپیک توکیو و مسابقات کشتی فرنگی نروژ، اظهار داشت: جوانان جنوب تهران ظرفیت خوبی در رشته کشتی دارند که متاسفانه در چند سال اخیر به دلایل مختلف نتوانسته اند مانند گذشته در میادین داخلی و بین المللی بدرخشند.

 

وی با اشاره به اینکه کشتی استان تهران در حال از بین رفتن است، تاکید کرد: کشتی گیران تهرانی در گذشته نه چندان دور نقش برجسته ای در مدال آوری و دعوت به تیم ملی داشتند ولی متاسفانه در این دوره از مسابقات جهانی یک نفر از باقرشهر توانست مدال برنز جهانی کسب کند.

 

این مسئول با بیان اینکه برخلاف بسیاری از رشته های ورزش مانند تکواندو، جودو، فوتبال، والیبال و سایر رشته ها کشتی اصالت ایرانی دارد، خاطرنشان کرد: ایرانی ها کشتی را به عنوان یک ورزش ملی و مذهبی دوست دارند و باید به آن پرداخته شود.

 

دبیر یادآور شد: هم اکنون شهرداری ها و فرمانداری ها هزینه زیادی را صرف ناهنجاری های اجتماعی و پرکردن اوقات فراغت جوانان می کنند که با صرف درست این هزینه در کشتی شاهد کاهش انواع مشکلات خواهیم بود.

 

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، آیین قدردانی از مدال آوران شهرستان ری امروز (دوشنبه) در ابتدای جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی کشور، علی یزدی خواه نمایند مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرری، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم از وحید نوری دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو در رشته جودو و وحید پشتام دارنده مدل برنز مسابقات جهانی نروژ در رشته کشتی فرنگی قدردانی شد.

منبع ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه