مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مسابقه فرهنگی “آئینه صداقت” در حرم عبدالعظیم (ع) برگزار می‌شود

روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) اعلام کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول و ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام (ص)، مسابقه فرهنگی “آئینه صداقت” در این آستان مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، مسابقه فرهنگی “آئینه صداقت” از اول تا پایان ماه ربیع الاول با محوریت کتاب “پیامبر اُمّی” نوشته شهید مرتضی مطهری برگزار و به برگزیدگان در این مسابقه به قید قرعه هدایای متبرکی اهدا می‌شود.

این گزارش می افزاید: علاقمندان می توانند برای دریافت و ارسال پاسخنامه، به شبکه های اجتماعی اداره کل برنامه های فرهنگی و آموزشی در ایتا، سروش و اینستاگرام با نشانی FaAbdulazim مراجعه کنند.

روز ۱۷ ربیع الاول بنابر نظر مشهور تاریخ نویسان سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) است، تولد آن حضرت در عام الفیل، و در سال ۵۷۰ میلادی بوده است.

۱۲ ربیع‌الاول به روایت اهل سنت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و ۱۷ این ماه قمری از نظر فقهای دینی اهل تشیع ولادت این حضرت که در تقویم جمهوری اسلامی همه سال از ۱۲ تا ۱۷ ربیع‌الاول به هفته وحدت نامگذاری شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه