مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

محسن رضایی آرای خود را در حرم عبدالعظیم شهر ری به صندوق انداخت

“محسن رضایی میرقائد” نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری صبح امروز /جمعه/ با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهرری، آرای خود را به صندوق انتخابات انداخت.

رضایی‌میرقائد یکی از چهار نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است. او در این انتخابات با «سیدابراهیم رئیسی»، «عبدالناصر همتی» و «امیرحسین قاضی زاده هاشمی» رقابت می کند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ( ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز -جمعه ۲۸ خرداد- برگزار می‌شود.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.

زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ ادامه و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه