مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

یک روستا در شهرستان ری به شبکه آب آشامیدنی متصل شد

سرپرست امور آب و فاضلاب کهریزک آبفای منطقه ۶ تهران گفت: با اجرای طرح آبرسانی به طول ۱۲۰۰ متر، روستای محروم کبیرآباد در جنوب شهرستان ری به شبکه توزیع آب شهر کهریزک متصل شد.

علی اکبر هراتی افزود: طرح آبرسانی و اتصال روستای کبیرآباد به شبکه آب شهری از نیمه شهریورماه آغاز شد و با لوله گذاری به طول یکهزار و ۲۰۰ متر از جنس پلی اتیلن و با قطر۹۰ میلی متر به پایان رسید.
وی اظهار داشت: روز گذشته مرحله پایانی عملیات اجرایی این طرح با انجام سه راه گیری از خط ۱۱۰ میلی متری جاده قدیم تهران – قم و نصب یک دستگاه شیر خط و شیر آتش نشانی زمینی در نقطه اتصال با خط لوله روستایی اجرا شد و این روستا به شبکه توزیع آب شهرکهریزک پیوست.
هراتی با اشاره به اینکه روستای کبیرآباد با ۴۲۰ نفر جمعیت یکی از روستاهای محروم و حاشیه‌ای جنوب تهران است که سال ها از مشکل کمبود آب با کیفیت رنج می برده است، خاطرنشان کرد: این طرح آبرسانی با همکاری بخشداری کهریزک در تامین لوله های مورد نیاز و به همت گروه امداد و بهره برداری امور آب و فاضلاب کهریزک انجام شد و مشکل کمبود آب این روستای محروم جنوب تهران به طور کامل برطرف شد.
امور آب و فاضلاب کهریزک آبفای منطقه ۶ تهران در جنوب شهرستان ری واقع است و به جمعیت شهری و روستایی بالغ بر ۸۱ هزار نفر (۶۶ هزار نفر شهری و ۱۵,۴۰۰ نفر روستایی) خدمات رسانی می کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه