مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهردار باقرشهر/امروزه ایثار و شهادت با تاسی به مکتب سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» شناخته میشود

به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به همت امور ایثارگران شهرداری نمایشگاهی در محوطه ساختمان مرکزی شهرداری باقرشهر دایر شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر؛ به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس  با حضور شهردار و رئیس دادگستری کهریزک و مسئولین شهرداری از نمایشگاه بازدید کردند.

شهردار باقرشهر با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) با متحد کردن ملت ایران، قدرت آنها را بالفعل کرد و توانستیم در میدان جنگ دشمن را شکست دهیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها به دنبال این بودند که انقلابی که تمام منافع آنها را به خطر انداخته بود براندازی کنند، بیان داشت: تمام ابرقدرت‌های آن روز و کشورهای منطقه در جنگ تحمیلی به کمک صدام آمدند و جنگی بی سابقه و نابرابر مقابل ایران به راه انداختند.

شهردار باقرشهر در رابطه با چرایی گرامیداشت هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود و تمام ظرفیت‌های ملت به صحنه آمد و بخشی از هویت ما است که نباید آن را فراموش کنیم.

وی عنوان کرد: دشمن در جنگ تحمیلی آمده بود که نظام ما را نابود کند در حالی که همه ملت ایران برای دفاع آمدند و نقش آفرینی کردند.

استاد فرج با تاکید بر لزوم استفاده از فرهنگ دفاع مقدس برای غلبه بر دشمن، یادآور شد: باید گوش به فرمان رهبرمان باشیم تا بتوانیم از سختی‌های امروز عبور کنیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه