مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ادعای مضحک آبفای منطقه ۶ برای مشکل آب حسن آباد فشافویه

خبرگزاری جمهوری اسلامی در خبری از قول مدیر عامل آبفای منطقه ۶ شهرری علت کمبود مشکل آب در حسن آباد فشافویه را افزایش جمعیت این منطقه اعلام کرد

این روزها با آغاز موج گرما و افزایش دما مردم حسن آباد فشافویه با مشکل کمبود آب مواجه هستند و روزهای سختی را سپری می کنند .

با بروز این مشکل و مطالبه به حق مردم و امام جمعه ی این بخش و پیگیری فرماندار شهرستان ری قول هایی به مردم برای تامین نیاز اولیه زندگی در حاشیه پایتخت ودر سایه دولت تدبیر و امید داده شده اما خبرگزاری جمهوری اسلامی با انتشار خبری مضحک از قول مدیر عامل آبفای منطقه ۶ شهرری علت کمبود آب این منطقه را افزایش جمعیت چند ده هزار نفری این بخش دانست .

سوالی که با آن مواجه هستیم این است که این چند ده هزار نفر چطور به جمعیت فشافویه اضافه شده اند ؟ آیا این افزایش جمعیت یک شبه اتفاق افتاده است و مدیر عامل محترم آبفای منطقه ۶ را غافلگیر کرده است؟

امیدواریم برخی از مدیران که حوزه کاری آنها با نیازهای اولیه مردم مرتبط است از زیر کولر گازی بیرون آمده و برای کارهای خود برنامه ریزی داشته باشند چون مشکل امروز که با آن روبرو هستیم از غفلت و بی تعهدی دیروزها سرچشمه می گیرد .

منبع لینک خبر در خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه